AKAN DATANG

BOLEH BOOKING!

DIARI SAYANG -FATIMAH KASSIM

3 HARI KEMUDIAN -AA

SENTUHAN KASIH - NB

DENDAM YANG TERLERAI-NB

HATI SEORANG WANITA-NB

LAYANG;LAYANG BERTALI KACA-NB

PESANAN TERAKHIR SEORANG LELAKI - NB

LAGENDA BUDAK SETAN CETAKAN PERTAMA-AA

SAYAP-SAYAP CINTA-AA

JAUH-AISYA SOFEA

KARYA MA LEE CHUSWAN - 1 PAKEJ

WAJA - LAMIA AMAL

DONIA - LAMIA AMAL

SEMARAK - LAMIA AMAL



Monday 20 October 2014

CINTA PERISA DIA - RM15 - LYNN DAYANA


RM15

CINTA PERISA DIALYNN DAYANA


Disebabkan umur Hadif Imran telah menjejak 35 tahun, bonda telah mengatur  satu Rancangan Mencari Menantu yang betul-betul menakutkan Hadif. Memberi alasan takut imejnya sebagai penyanyi pujaan ramai terjejas, langsung tidak mampu mengugat keputusan bonda yang nekad kali ini Hadif mesti dicarikan jodoh. Dengan bantuan Fiqri, kawan baik Hadif, rancangan diteruskan kerana bagi Fiqri dengan cara ini soal jodoh dia sendiri tak akan dibangkitkan oleh bonda. 21 calon telah tersenarai dan hanya 8 sahaja yang telah dipilih untuk ke pusingan seterusnya. Ada ustazah, model, pemilik kedai bunga, guru tadika, lulusan luar negara, aerobic instructor, penulis skrip dokumentari dan tukang cuci.

Perlbagai pertandingan diadakan bermula dari membuat sambal belacan hingga ke 3 peserta terakhir yang dapat meluangkan masa berdua bersama Hadif. Mia Sara, model angkuh dan berpura-pura baik untuk mengambil hati bonda kerana telah lama menyimpan perasaan untuk berdamping dengan Hadif semata-mata ingin menumpang populariti yang dimiliki Hadif. Intan Zarifa, ustazah yang sentiasa berfikiran positif dan mampu menarik perhatian sesiapa sahaja dengan tingkah laku dan keperibadian yang baik. Ayumi, gadis yang sangat misteri dan berusaha mengatur rancangan untuk tidak dipilih sebagai calon isteri Hadif.

Sambal belacan versi Mia Sara - Ladanya seperti dimamah kuda. Sambal belacan gaya Utara.
Sambal belacan versi Qurnia -  Lada dipotong dadu, diletakkan bawang dan kicap.

Siapa pilihan Hadif dan siapa pula Ayumi yang sebenar? Walaupun berusaha untuk menolak kebenaran tapi siapa mampu untuk menidakkan ketentuan DIA. Fiqri memilih Diana. Siapa Diana? Ada benda yang tidak disangka akan terjadi. Wujudnya Sulaiman dalam kamus hidup Intan. Kedatangan Lana untuk mencari Ayumi rupa-rupanya dengan niat untuk membunuh. Kenapa Lana membenci Ayumi?

Cepat2 whatsApp/msg saya!. First come first serve :)


✿  Pertanyaan @ Order? ✿
 Princesa Preloved
2) WhatsApp/SMS : 013-985 5742 (express)
3) Email : princesapreloved9@gmail.com

terima kasih,
with love,
Princesa Preloved Boutique

For ♥ SERIOUS BUYER ONLY ♥

JAZAKALLAHUKHAIRAN :)

No comments:

Post a Comment